- Descripció
- Provisió de llocs de treball mitjançant permuta
- Finalitat
- Sol·licitud de provisió de lloc de treball mitjançant permuta. Requerix d'informe favorable de la secretaria de les respectives corporacions locals afectades i presentar sol·licitud de conformitat de les persones interessades.
S'han de complir els següents requisits per a sol·licitar-la:
a) Que les persones que ho sol·liciten estiguen en situació de servici actiu i siguen titulars dels llocs de l'Administració obtinguts per concurs, des dels quals es pretén permutar. b) Que els llocs de treball siguen de la mateixa naturalesa, pertanguen al mateix cos, agrupació professional funcionarial o escala, exceptuant el que està disposat en la disposició addicional quinta, i amb els mateixos requisits, forma de provisió i retribucions. A este efecte, pel que fa a les retribucions, no es tindrà en compte el component d'acompliment del complement del lloc de treball.c) Que els llocs estiguen situats en diferent localitat. d) Que els llocs no tinguen el rang de prefectura o equivalent.
2. No podrà autoritzar-se la permuta en els següents suposats: a) Quan ja s'haguera autoritzat una altra en favor de les mateixes persones en els deu anys anteriors. b) Quan la persona interessada haguera sol·licitat la seua participació en un concurs de mèrits pendent de resolució. c) Abans que transcórrega un any des de la presa de possessió de la persona interessada en el lloc de treball obtingut per concurs, llevat que es done algun dels supòsits previstos en l'apartat 3 de l'article 101 de la LOGFPV. 3. El personal funcionari haurà de romandre un mínim d'un any en el lloc de treball obtingut per permuta, excepte en el cas de supòsits de canvi de lloc de treball per motius de salut, per violència de gènere o violència terrorista.
- Qui ho pot presentar
- Personal funcionari de carrera/personal laboral fix en actiu interessat i titular d'un lloc en l'administració local amb destinació definitiva.
- Terminis de Presentació
- En qualsevol moment, sempre que s'haja romàs un any de l'última permuta
- Presentació
- Seu electrònica
- Òrgan Gestor
- Servici de Gestió de Personal
- Termini de resolució
- 3 mesos
- Efecte del silenci Administratiu
- DesestimatoriRecurs potestatiu de REPOSICIÓ, davant el mateix òrgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes a comptar dones de l'endemà de la data de recepció de notificació o des del següent a la data en què es produïsca l'efecte desestimatori del silenci administratiu, o bé interposar directament RECURS CONTENCIÓS ADMINISTRATIU davant el JUTJAT CONTENCIÓS ADMINISTRATIU D'ALACANT, en el termini de dos mesos, a comptar des de la data de la notificació d'esta resolució, sense perjuí que puga exercir, si és el cas, qualsevol altre que estime convenient.
- Normativa bàsica
- RD 5/2021, de 30 d'octubre, Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic
Llei de la Funció Pública Valenciana
Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana
- Informació Addicional
- Adjuntar documentació acreditativa de tots dos funcionaris/as: presa de possessió. La persona que desitja permutar a la nostra entitat haurà de facilitar dades personals, dades professionals (lloc, subgrup, escala, servici al qual es troba adscrit, administració a la qual pertany, anys d'antiguitat en el lloc, anys restants per a la jubilació.
- Nivell d'identificació del sol·licitant
- Documents a Presentar
-
- Documentación requerida
- Sol·licitud de permuta
- Solicitud de permuta
- Acreditació
- Dades professionals del lloc de treball i presa de possessió del personal funcionari que vulga permutar en l'Ajuntament de Dénia
- Certificació Administració d'origen
- Certificació de l'administració d'origen certificant: dades personals, baixes dIT, ja que ocupa, naturalesa, subgrup, escala, subescala i funcions i certificació dels serveis prestats i forma i data de l'última provisió per permuta.