Tràmits personal municipal

No hay subtitulo

Tràmits personal municipal

Reducció de la jornada laboral

Sol·licitud de reducció de la jornada laboral per part del personal empleat públic de l'Ajuntament de Dénia amb disminució proporcional de les retribucions que corresponguen.
Sol·licitud de reducció de la jornada laboral per part del personal empleat públic de l'Ajuntament de Dénia, per raons de guarda legal, quan el funcionari tinga la cura directa d'algun menor de dotze anys, de persona major que requerisca especial dedicació, o d'una persona amb discapacitat que no exercisca activitat retribuïda, tindrà dret a la reducció de la seua jornada de treball, amb disminució de les seues retribucions que corresponga.
El personal empleat públic municipal
Servei de Direcció i Gestió pública de Personal
10 dies
Estimatori
Recurs potestatiu de REPOSICIÓ, davant el mateix òrgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes a comptar dones de l'endemà de la data de recepció de notificació o des del següent a la data en què es produïsca l'efecte desestimatori del silenci administratiu, o bé interposar directament RECURS CONTENCIÓS ADMINISTRATIU davant el JUTJAT CONTENCIÓS ADMINISTRATIU D'ALACANT, en el termini de dos mesos, a comptar des de la data de la notificació d'esta resolució, sense perjuí que puga exercir, si és el cas, qualsevol altre que estime convenient.
L'art. 92 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local que establix que "els funcionaris al servici de l'Administració local es regixen, en el no disposat en esta Llei, pel Reial decret legislatiu 5/2015 del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, per la restant legislació de l'Estat en matèria de funció pública, així com per la legislació de les Comunitats Autònomes...", i segons l'article 94 de la mateixa Llei de Bases: “La jornada de treball dels funcionaris de l'Administració Local serà en còmput anual la mateixa que es fixe per als funcionaris de l'Administració civil de l'Estat. S'aplicaran les mateixes normes sobre equivalència i reducció de jornada.”

Normativa estatal: Resolució de 28 de febrer de 2019, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es dicten instruccions sobre jornada i horaris de treball del personal al servici de l'Administració General de l'Estat i els seus organismes públics (BOE núm. 52, de 01 de març de 2019).
RD 5/2021, de 30 d'octubre, Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic
Quant al silenci: Reial decret 1777/1994, de 5 d'agost, d'adequació de les normes reguladores dels procediments de gestió de personal a la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú 
Solicitud de reducción de la jornada laboral

Documentación requerida
Sol·licitud de reducció de la jornada laboral
Acreditació documental
S'adjuntarà la següent documentació, segons el cas, llibre de família o certificat d'inscripció acreditatiu de la relació filial: certificat de convivència, resolució de dependència i/o discapacitat