Portal Web
VAValencià ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
    • El meu Calendari fiscal
  • Gestió de tributs
    • Rebuts
    • Multes
    • Objectes tributaris
    • Liquidacions
    • Crear autoliquidació
    • Domiciliacions
    • Fraccionar o ajornar deute
    • Obtenció de documents tributaris
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Sessions de Junta de Govern Local
    • Sessions de Ple
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de consulta de documents a arxiu
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Pagament electrònic
    • Pagament de deute en voluntària, amb dades del rebut.
    • Sol·licitud de beneficis fiscals
    • Alta de recursos
    • Cita prèvia

Informe-Certificat de correspondència d'adreça.

Descripció
Document públic que acredita el canvi de denominació d'un carrer o numeració d'un edifici del terme municipal per a la seua presentació en algún tràmit. Quan un carrer ha canviat de nom o un edifici ha canviat el seu número de policia, es pot sol·licitar un informe o certificat d'aquest canvi. S'acredita la correspondència de les dades antigues amb les dades actuals. També es tramita la correspondència entre el cadastre actual i el cadastre antic de rústica.
Finalitat
Document públic que acredita el canvi de denominació d'un carrer o numeració d'un edifici del terme municipal per a la seua presentació en algún tràmit. Quan un carrer ha canviat de nom o un edifici ha canviat el seu número de policia, es pot sol·licitar un informe o certificat d'aquest canvi. S'acredita la correspondència de les dades antigues amb les dades actuals. També es tramita la correspondència entre el cadastre actual i el cadastre antic de rústica.
Qui ho pot presentar
Qualsevol persona interessada.
Terminis de Presentació
Durant tot l'any.
Presentació
Presencial: Recollint l´imprès en els casellers de l´Oficina d´Atenció Ciutadana (OAC) o bé es pot descarregar l´esmentat imprés en "Imprés de sol.licitud de informe-certificat de correspondencia d´adreça". Una vegada complimentat i signat es presentarà en l´Oficina d´Atenció ciutadana(OAC). Telemàticament: Per a accedir és necessari disposar d´un certificat electrònic.
Òrgan Gestor
ESTADÍSTICA
Termini de resolució
Tres mesos.
Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Normativa bàsica
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Reglament Administratiu Comú.
Pagament de taxes
Expedició de l'informe: 30,00€. Expedició certificat: 34,00€.
Documentació relacionada
Otorgament de representació

0209020202 impres_otorgament_representacio

Otorgamiento de representación

0209020202 impres_otorgamiento_representacion

Solicitud informe-certificado correspondencia

336.1 Informe-certificado de correspondencia de dirección

Sol·licitud informe-certificat correspondencia

336.1 Informe-certificat de correspondencia d´adreça

Nivell d'identificació del sol·licitant
Documents a Presentar
Documentación requerida
Poders de representació (quan s´hi actue en nom d´una altra persona).
Poderes de representación (cuando se actúe en nombre de otra persona).
Justificant de l'ingrés de la taxa per expedició de document.
Justificante del ingreso de la tasa por expedición de documento.
Qualsevol document que puga acreditar el canvi: escriptura de compravenda, rebut de l'IBI, etc.
Cualquier documento que pueda acreditar el cambio: Escritura de compraventa, recibo del IBI, etc.
Plànol de l'emplaçament o plànol de l'oficina virtual del cadastre, del carrer o número per a identificar.
Plano de emplazamiento o plano de la oficina virtual del catastro de la calle o número para identificar.
Imprés de sol.licitud de informe-certificat de correspondencia d´adreça, degudament emplenat.
Impreso de solicitud de informe-certificado de correspondencia de dirección, debidamente cumplimentado.
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Tramitació Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Política de cookies
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Dénia
  • Plaça de la Constitució, 10 · 03700 Dénia
  • 965 780 100
  • oac@ayto-denia.es
  • www.denia.es