Portal Web
ES
Castellano
CA
Valencià
Identifica't
Seu electrònica
No hay subtitulo
Menu
Seu electrònica
✕
Carpeta Ciutadana
Dades personals
Dades del padró d'habitants
Anotacions en el registre
Expedients
Bústia de notificacions electròniques
Portafirmes
Documents
Publicacions Oficials
Oferta pública d'ocupació
Tauler d'anuncis i edictes electrònics
Ordenances municipals
Sessions de Junta de Govern Local
Sessions de Ple
Perfil de contractant
Tràmits
Catàleg de tràmits
Subscripció o baixa de notificacions electròniques
Presentació de documentació a expedients en tràmit
Presentació de documents habitualment sol·licitats
Sol·licitud de consulta de documents a arxiu
Oficines d'assistència de registre
Validació de documents
Pagament electrònic
Informes municipals previs a actuacions urbanístiques
Finalitat
L'informe municipal previ haurà de sol·licitar-se amb caràcter obligatori abans de sol·licitar al M.I. Ajuntament qualsevol llicència o declaració responsable d'obra major per a actuacions aïllades en sòl urbà que requerisquen projecte tècnic redactat per tècnic competent i tinguen per objecte obres d'edificació de nova construcció o intervencions sobre els edificis existents, sempre que alteren la seua configuració arquitectònica, entenent per tals les que tinguen caràcter d'intervenció total o les parcials que produïsquen una variació essencial de la composició general exterior, la volumetria, o el conjunt del sistema estructural, impliquen augment d'edificabilitat o tinguen per objecte canviar els usos característics de l'edifici.
Qui ho pot presentar
La persona interessada, siga titular o no de l'immoble on es pretén obtindre la informació, directament o a través de representant, adjuntant l'imprés d'atorgament de representació degudament emplenat. Estan obligats a tramitar telemàticament les seues sol·licituds: Estaran obligats a tramitar amb certificat electrònic els següents subjectes (Art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques): - Les persones jurídiques. - Les entitats sense personalitat jurídica (associacions, comunitats de propietaris, etc.) - Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria. Les persones físiques podran triar si realitzen la tramitació amb certificat electrònic o presencial en l’Oficina d’Atenció al Ciutadà situada en la plaça de la Constitució, 10. Están obligados a tramitar telemáticamente sus solicitudes: Estarán obligados a tramitar con certificado electrónico los siguientes sujetos (Art. 14.2 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas): - Las personas jurídicas. - Las entidades sin personalidad jurídica (asociaciones, comunidades de propietarios, etc.) - Quienes ejerzan una actividad profesional para la que se requiera colegiación obligatoria. Las personas físicas podrán elegir si realizan la tramitación con certificado electrónico o presencial en la Oficina de Atención Ciudadana sita en Plaza de la Constitución número 10.
Terminis de Presentació
Durant tot l'any
Presentació
Presentació de la sol·licitud, acompanyada de la documentació assenyalada en l'apartat “documentació necessària” i del pagament de la taxa. De manera telemàtica: a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Dénia, informe municipal previ a actuacions urbanístiques d’obra major. De manera presencial: en l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), situada en la plaça de la Constitució, 10.
Òrgan Gestor
La regidora-delegada competent traslladarà a la persona interessada l'informe municipal sol·licitat.
Termini de resolució
L'informe sol·licitat s'emetrà en el termini d'1 mes des que es va presentar en forma legal la sol·licitud al costat de la documentació completa.
Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Recursos
No procedeix
Pagament de taxes
Segons Ordenança Fiscal: 230 €
Informació Addicional
L'informe sol·licitat s'emetrà en el termini d'1 mes des que es va presentar en forma legal la sol·licitud al costat de la documentació completa. La no emissió de l'informe en termini no impedirà que la persona interessada puga sol·licitar a l'Administració municipal la llicència o declaració responsable d'obra major. És molt important aportar tota la documentació requerida per a poder obtindre l'informe sol·licitat en termini i evitar dilacions del procediment derivades de requeriments de deficiències de la sol·licitud que desvirtuen la finalitat d'agilitació administrativa d'aquest tràmit. L'aportació dels informes de les companyies subministradores per les persones interessades al costat de la sol·licitud d'informe permet agilitzar els tràmits a l'efecte de concretar les condicions d'urbanització de les parcel·les respectives, sense perjudici de la possibilitat de l'administració municipal de sol·licitar d'ofici els informes respectius a les empreses concessionàries en matèria d'aigua potable i sanejament d'aigües residuals.
Documentació relacionada
Solicitud informe municipal previo
Sol·licitud informe municipal previ
Nivell d'identificació del sol·licitant
Documents a Presentar
Documentación requerida
- Alçament topogràfic actualitzat de la/s finca/s georeferenciada/s, incloent llistat de coordenades dels seus vèrtexs segons sistema de referència *ETRS 89 O.T.M. – Fus 31, en format PDF (amb indicació de l'escala), signat per tècnic competent i visat pel Col·legi Oficial corresponent (o acompanyat de declaració responsable per a presentació de documentació tècnica no subjecta a visat obligatori), en el qual consten les preexistències i les determinacions de l'ordenació urbanística vigent, així com els següents paràmetres: a) Superfície bruta, neta i de cessió de la parcel·la (si és el cas) b) Bogues de la finca representant-se els elements naturals i constructius existents c) Bogues de les finques confrontants. d) Bogues de la finca delimitant: d.1 L'ample del vial o vials actuals. d.2 L'ample del vial o vials previstos en el planejament. d.3 L'ample o amples resultants després de la cessió. e) Detall de totes les instal·lacions existents a l'entorn de la parcel·la.
- GML de la finca bruta, de la finca neta y de la cesión (en su caso).
- Nota simple registral original actualizada
- Informe de les diferents companyies subministradores de serveis sobre els punts de connexió i possible ampliació d'aquestes instal·lacions. Com a mínim, informes d'escomesa i/o xarxa de distribució d'aigua potable, evacuació d'aigües residuals i subministrament elèctric.
- En el cas de sol·licitar-lo de manera presencial: Model de sol·licitud en instància específica d'Informe previ a actuacions urbanístiques d'obra major degudament emplenat i signat (digitalment, excepte no obligats a relacionar-se telemàticament amb l'Administració), on s'indicarà obligatòriament la referència cadastral de la/s parcel·la/s objecte de sol·licitud informe, amb identificació del sol·licitant. En la sol·licitud telemàtica es va emplenant a mesura que s'avança.
- Justificante del abono de tasas.
- Descripción de las actuaciones urbanísticas a realizar (artículos 232 a 236 Decreto Legislativo 1/2021, de 18 de junio, del Consell, TR LOTUP o normativa que la sustituya y normativa concordante).
Tramitació Registre Electrònic
Tramitació Presencial