ES
Castellano
CA
Valencià
Identificate
Tràmits personal municipal
No hay subtitulo
Menu
Tràmits personal municipal
✕
Carpeta Ciutadana
Dades personals
Dades del padró d'habitants
Anotacions en el registre
Expedients
Bústia de notificacions electròniques
Portafirmes
Documents
Publicacions Oficials
Oferta pública d'ocupació
Tauler d'anuncis i edictes electrònics
Ordenances municipals
Sessions de Junta de Govern Local
Sessions de Ple
Perfil de contractant
Tràmits
Catàleg de tràmits
Subscripció o baixa de notificacions electròniques
Presentació de documentació a expedients en tràmit
Sol·licitud de consulta de documents a arxiu
Oficines d'assistència de registre
Validació de documents
Pagament electrònic
Informe municipal previ a actuacions urbanístiques en sòl urbà
Finalitat
L'informe municipal previ haurà de sol·licitar-se amb caràcter obligatori abans de sol·licitar al M.I. Ajuntament qualsevol llicència o declaració responsable d'obra major per a actuacions aïllades en sòl urbà que requerisquen projecte tècnic redactat per tècnic competent i tinguen per objecte obres d'edificació de nova construcció o intervencions sobre els edificis existents, sempre que alteren la seua configuració arquitectònica, entenent per tals les que tinguen caràcter d'intervenció total o les parcials que produïsquen una variació essencial de la composició general exterior, la volumetria, o el conjunt del sistema estructural, impliquen augment d'edificabilitat o tinguen per objecte canviar els usos característics de l'edifici.
La seua finalitat és facilitar a la persona interessada la informació urbanística necessària per a la confecció dels projectes tècnics d'obres i agilitzar la posterior tramitació de les autoritzacions urbanístiques respectives.
Qui ho pot presentar
La persona interessada, siga titular o no de l'immoble on es pretenen les obres, directament o a través de representant, adjuntant l'imprés d'atorgament de representació degudament emplenat.
Estan obligats a tramitar telemàticament les seues sol·licituds amb certificat electrònic els següents subjectes (Art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques):
- Les persones jurídiques.
- Les entitats sense personalitat jurídica.
- Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria.
Les persones físiques podran triar si realitzen la tramitació amb certificat electrònic o presencial.
Terminis de Presentació
Durant tot l'any
Presentació
a) De manera telemàtica: a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Dénia trámite Infoorme municipla previo a actuaciones urbanísticas.
b) De manera presencial: en la Oficina de Atención al Ciudadano (OAC), ubicada en la Plaza de la Constitución, 10.
Así como en los términos establecidos en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, según el caso. Con posterioridad a la presentación se efectuarán las comprobaciones técnicas oportunas por parte de los servicios municipales.
Òrgan Gestor
La regidora-delegada competent traslladarà a la persona interessada l'informe municipal sol·licitat.
Termini de resolució
Serà d’ un mes, sempre que s' haja presentat la documentació completa en els registres oficials. Transcorregut un mes des de la seua presentació amb la documentació completa, podrà presentar-se la sol·licitud de l'obra major.
Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Recursos
No procedeix
Pagament de taxes
Segons Ordenança Fiscal: 230 €
Informació Addicional
La sol·licitud d'Informe Municipal Previ és obligatori abans de sol·licitar al M.I Ajuntament qualsevol llicència o declaració responsable d'obra major per a actuacions aïllades en sòl urbà. Transcorregut un mes des de la seua presentació amb la documentació completa, podrà presentar-se la sol·licitud de l'obra major.
El seu objecte és informar la persona interessada, en relació amb una o diverses parcel·les concretes identificades per la seua referència cadastral, sobre:
1.- RÈGIM URBANÍSTIC APLICABLE a l'immoble respectiu (fitxa de zona i AFECCIONS, amb indicació d'aquells informes i autoritzacions previs i preceptius a l'actuació urbanística respectiva),
2.- ALINEACIONS OFICIALS i condicions de gestió de la parcel·la (CESSIONS DOTACIONALS previstes en el planejament aplicable, amb determinació de la superfície bruta, neta i de cessió obligatòria a l'Administració, a través del posterior expedient de gestió urbanística), mitjançant la comprovació i conformitat a les alineacions de viari presentades per l'interessat.
3.- CONDICIONS DE LA URBANITZACIÓ NECESSÀRIA per a convertir la parcel·la respectiva en solar edificable, amb caràcter previ o simultani a l'edificació, a l'efecte de sol·licitar llicència d'obra o presentar declaració responsable d'obra.
4.- Possible constància d'actuacions administratives de DISCIPLINA URBANISTICA sobre l'immoble (Infracció Urbanística…)
És molt important aportar tota la documentació requerida per a poder obtindre l'informe sol·licitat en termini i evitar dilatacions del procediment derivades de requeriments de deficiències de la sol·licitud que desvirtuen la finalitat d'agilitació administrativa d'este tràmit.
L'aportació dels informes de les companyies subministradores per les persones interessades junt amb la sol·licitud d'informe permet agilitzar els tràmits a l'efecte de concretar les condicions d'urbanització de les parcel·les respectives, sense perjuí de la possibilitat de l'administració municipal de sol·licitar d'ofici els informes respectius a les empreses concessionàries en matèria d'aigua potable i sanejament d'aigües residuals.
Més informació en Control urbanístic i Serveis Generals
Documentació relacionada
1. Sol·licitud informe municipal previ a actuacions urbanístiques
2. Solicitud informe municipal previo a actuaciones urbanísticas
3. Poder de representacio
4. Poder de representación
5. Declaració responsable del tècnic
6. Declaración responsable del técnico
Informació Informe municipal previ
Información Informe municipal previo obras mayores
Nivell d'identificació del sol·licitant
Documents a Presentar
Sol.licitud Informe previ actuacions urbanístiques
: EImprés de sol.licitut Sol.licitud Informe municipal previ a actuacions urbanístiques amb totes les dadest (cal descarregar-lo previament)
Poder de representació
: Poder de representació. Només en el seu cas. Ha de ser en pdf signat per interessat i representant (cal descarrega-ho previament)
Justificant de l'abonament de taxes.
: Justificante del abono de tasas.
Descripció de les actuacions urbanístiques a realitzar
: Descripció de les actuacions urbanístiques a realitzar (s/ TRLOTUP o normativa que la substituïsca i normativa concordant).
Alçament topogràfic
: Alçament topogràfic actualitzat de la/les finca/finques georeferenciada/des, incloent llistat de coordenades dels seus vèrtexs segons sistema de referència ETRS 89 U.T.M. – Fus 31, en format PDF (amb indicació de l'escala), firmat i visat
Declaració responsable del/de la tècnic/a
: Declaració responsable del/de la tècnic/a en pdf signada (cal descarrega-ho previament)
Nota simple registral original actualitzada
: Nota simple del Registre de la propietat original actualitzada
Informe de les diferents companyies subministradores de serveis
: Informe de les diferents companyies subministradores de serveis sobre els punts de connexió i possible ampliació d'aquestes instal·lacions. Com a mínim, informes d'escomesa i/o xarxa de distribució d'aigua potable, evacuació d'aigües residuals i subministrament elèctric.
GML parcel·la neta
: GML parcel·la neta. Fitxers GML sistema de referència ETRS89 - Fus 31
GML parcel·la bruta
: GML parcel·la bruta. Fitxers GML sistema de referència ETRS89 - Fus 31
GML parcel·la cessió
: GML parcel·la cessió. Fitxers GML sistema de referència ETRS89 - Fus 31
Altres documents addicionals
: Altres documents addicionals. Ací pot adjuntar altres documents que considere necessaris sempre que no apareguen en el llistat anterior
Tramitació Registre Electrònic
Tramitació Presencial