Portal Web
CAValencià ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Sessions de Junta de Govern Local
    • Sessions de Ple
    • Perfil de contractant
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de consulta de documents a arxiu
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Pagament electrònic

Aportació de documentació

Descripció
Formulari a emplenar per a aportació de documentació a un expedient en tramitació, per iniciativa pròpia de l'interessat o com a resposta a una notificació de requeriment de documentació.
Finalitat
Aportar documentació a expedients en tramitació en este Ajuntament. Esta aportació de documents pot estar motivada per:
  • Notificació de requeriment de documents emesa per l'Ajuntament sol·licitant a l'interessat l'aportació de documentació requerida per a continuar amb la tramitació de l'expedient.
  • A iniciativa del propi interessat que desitja aportar documentació addicional a algun dels expedients que té en tramitació, sense que existisca prèviament un requeriment per part de l'Ajuntament. 
Si tramita de manera en línia este tràmit d'aportació de documents, haurà de seleccionar entre tots dos motius per a  facilitar-li adjuntar la documentació.

Si aporta la documentació que li ha sigut sol·licitada mitjançant una notificació de requeriment de documentació, li permetrà seleccionar al fet que notificació correspon i li mostrarà els documents que ha d'aportar.

Si aporta  documentació a un expedient per iniciativa pròpia, sense que haja rebut prèviament un requeriment per part de l'Ajuntament, podrà seleccionar a que expedient correspon perquè quede la documentació quede associada correctament a l'expedient.
Qui ho pot presentar
Qualsevol persona que conste en l'expedient com a interessada.
Terminis de Presentació
En qualsevol moment pot aportar nous documents a l'expedient. En cas de respondre a un requeriment de l'Ajuntament haurà de realitzar la gestió en els terminis indicats en el Requeriment remés. No realitzar el tràmit en el temps establit legalment pot comportar que l'Ajuntament declare la caducitat de l'expedient per entendre's que ha desistit de la seua petició (Art. 95 Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) i es procedirà al tancament d'este.
Òrgan Gestor
Oficina d'Atenció al Ciutadà
Termini de resolució

No aplica

Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Recursos

No aplica

Normativa bàsica
Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Nivell d'identificació del sol·licitant
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Política de cookies
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Dénia
  • Plaça de la Constitució, 10 · 03700 Dénia
  • 965 780 100
  • oac@ayto-denia.es
  • www.denia.es