Portal Web
CAValencià ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Sessions de Junta de Govern Local
    • Sessions de Ple
    • Perfil de contractant
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de consulta de documents a arxiu
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Pagament electrònic

Certificats del padró d´habitants

Descripció

INFORMACIÓ IMPORTANT

• OPCIÓ 1:  Obtenció del certificat d'empadronament individual o històric.

Si disposes de firma digital, NO cal realitzar este tràmit, podràs obtindre el certificat automàticament en l’enllaç següent: Seu electrònica - Carpeta Ciutadana - Dades del Padró d'habitants

Accediràs a la teua Carpeta Ciutadana: “Dades del Padró d’Habitants” i podràs descarregar el document directament.

• OPCIÓ 2: Si el que necessites és un certificat d'empadronament col·lectiu (d'inscripció), o personal quan ja no resideixes a Dénia, segueix les instruccions d’aquest tràmit.

OBJECTE DEL TRÀMIT:

El certificat d'empadronament acredita fefaentment el fet de l'empadronament actual o històric, personal o col·lectiu (d’inscripció), en el municipi de Dénia. Té caràcter de document públic als efectes administratius.

  • Certificat d'empadronament individual: És el document que acredita l'empadronament d'una persona en un domicili, amb les dades que consten en el Padró d'Habitants.
  • Certificat d'empadronament històric: És el document que acredita l'antiguitat de la inscripció en el municipi, per a habitants que es troben en alta.

També es pot sol·licitar si la persona ha estat inscrita en el Padró d’habitants i ha causat baixa en el municipi de Dénia (per exemple, figura inscrita en el padró d’un altre municipi). En aquest cas, podrà sol·licitar el certificat pel temps que ha estat inscrita i serà necessari realitzar el tràmit, perquè no podrà descarregar el document directament des de la seua Carpeta Ciutadana.

  • Certificat d’inscripció: És el document que acredita l’empadronament de les persones que conviuen en un domicili, amb les dades que consten en el Padró d’Habitants.
Finalitat
Obtenció de certificats d' empadronament
Qui ho pot presentar
La persona interessada o la que actue en la seua representació degudament acreditada.
Terminis de Presentació
Durant tot l'any.
Presentació

PRESENCIAL: 

En l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC Dénia) ubicada en la Plaça de la Constitució, nº 10.

NO és necessari cita prèvia.

TELEMÀTICAMENT:

Presentació a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Dénia.

Per a l'accés és necessari disposar d'un certificat electrònic.

D'acord amb el que es preveu en l'article 14 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre de procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, tenen obligació de relacionar-se per mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, almenys els següents subjectes:

  • Persones Jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixen l'activitat professional per a la qual es requereix col·legiació obligatòria, per als tràmits i les actuacions que realitzen amb les Administracions Públiques en exercici d'aquesta activitat professional. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'entendran inclosos els notaris i els registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
  • Els empleats de les Administracions Públiques per als tràmits i actuacions que realitzen amb elles per raó de la seua condició d'empleat públic, en la forma en què es determine reglamentàriament per cada Administració.
Òrgan Gestor
PADRÓ D'HABITANTS
Termini de resolució
En el tràmit presencial els certificats s'expediran de manera immediata. En la tramitació online, s'expediran en el termini màxim de dos dies hàbils.
Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Normativa bàsica
  • Llei 7/1985 de Bases de Règim Local (text consolidat).
  • Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals, aprovat pel RD 1690/1986 i normes complementàries del Consell d'Empadronament (text consolidat).
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (text consolidat).
  • Resolució 29 d'abril de 2020, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró Municipal (BOE 2 de maig de 2020).
Pagament de taxes
Els certificats d'empadronament són gratuïts.
Informació Addicional
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
  • Si ho sol·licita la persona interessada: DNI, passaport o targeta de residència (originals).
  • Si el/la sol·licitant no és la persona interessada, però està empadronat/da amb ella en el mateix full padronal: DNI, passaport o targeta de residencia (originals) tant de la persona sol·licitant com de la interessada.
  • Si el/la sol·licitant no és la persona interessada i està empadronat/da en diferent domicili o full padronal: DNI, passaport o targeta de residència (originals) de la persona sol·licitant. Original de l'autorització signada per la persona interessada i fotocòpia del seu DNI, del passaport o de la targeta de residència.
  • La sol·licitud dels/les menors haurà de realitzar-la la persona progenitora o tutor/a legal i presentaran el DNI, passaport o targeta de residència (originals), així com llibre de família o certificat de naixement.
Documentació relacionada
Otorgamiento de representación

Impreso de otorgamiento de representación para realizar trámites con el Ayuntamiento de Dénia

Sol·licitud document del Padró d'habitants

Sol·licitud document del Padró d'habitants /Solicitud documento del Padrón de habitantes

Nivell d'identificació del sol·licitant
Documents a Presentar
Documents/Documentos a presentar
Sol·licitud certificat d’empadronament
Sol·licitud per a realitzar la petició de certificat d’empadronament.
Document acreditatitu de la identitat
DNI, Passaport, Targeta Identitat Estranger/a, Certificat Inscripció Registre Unió Europea (al no incloure fotografia s'adjuntarà passaport).
Llibre de família / Certificat de naixement
Documents obligatoris per a obtindre certificats d’empadronament de menors.
Altres documents
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Tramitació Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Política de cookies
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Dénia
  • Plaça de la Constitució, 10 · 03700 Dénia
  • 965 780 100
  • oac@ayto-denia.es
  • www.denia.es