INFORMACIÓ IMPORTANT
• OPCIÓ 1: Obtenció del certificat d'empadronament individual o històric.
Si disposes de firma digital, NO cal realitzar este tràmit, podràs obtindre el certificat automàticament en l’enllaç següent: Seu electrònica - Carpeta Ciutadana - Dades del Padró d'habitants
Accediràs a la teua Carpeta Ciutadana: “Dades del Padró d’Habitants” i podràs descarregar el document directament.
• OPCIÓ 2: Si el que necessites és un certificat d'empadronament col·lectiu (d'inscripció), o personal quan ja no resideixes a Dénia, segueix les instruccions d’aquest tràmit.
OBJECTE DEL TRÀMIT:
El certificat d'empadronament acredita fefaentment el fet de l'empadronament actual o històric, personal o col·lectiu (d’inscripció), en el municipi de Dénia. Té caràcter de document públic als efectes administratius.
També es pot sol·licitar si la persona ha estat inscrita en el Padró d’habitants i ha causat baixa en el municipi de Dénia (per exemple, figura inscrita en el padró d’un altre municipi). En aquest cas, podrà sol·licitar el certificat pel temps que ha estat inscrita i serà necessari realitzar el tràmit, perquè no podrà descarregar el document directament des de la seua Carpeta Ciutadana.
PRESENCIAL:
En l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC Dénia) ubicada en la Plaça de la Constitució, nº 10.
NO és necessari cita prèvia.
TELEMÀTICAMENT:
Presentació a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Dénia.
Per a l'accés és necessari disposar d'un certificat electrònic.
D'acord amb el que es preveu en l'article 14 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre de procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, tenen obligació de relacionar-se per mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, almenys els següents subjectes:
Impreso de otorgamiento de representación para realizar trámites con el Ayuntamiento de Dénia
Sol·licitud document del Padró d'habitants /Solicitud documento del Padrón de habitantes