Portal Web
CAValencià ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
    • El meu Calendari fiscal
  • Gestió de tributs
    • Rebuts
    • Multes
    • Objectes tributaris
    • Liquidacions
    • Crear autoliquidació
    • Domiciliacions
    • Fraccionar o ajornar deute
    • Obtenció de documents tributaris
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Sessions de Junta de Govern Local
    • Sessions de Ple
    • Perfil de contractant
    • Calendari fiscal
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de consulta de documents a arxiu
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Pagament electrònic
    • Pagament de deute en voluntària, amb dades del rebut.
    • Sol·licitud de beneficis fiscals
    • Alta de recursos
    • Cita prèvia

Gestió urbanística, cessions dotacionals, aprofitaments

Descripció
Gestió urbanística, cessions dotacionals, aprofitaments
Finalitat
Existeix una  sol·licitud de gestió urbanística per a actuacions aïllades en absència de programa, a l'efecte d'efectuar les cessions d’acord amb el que disposa l'article 185.2 de el Decret Legislatiu 1/2021, de 18 de juny d’aprovacio del text refòs de   la  Llei d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge. En els àmbits d'actuacions aïllades, l'atorgament de llicència urbanística per a la construcció de parcel·les o solars en sòl urbà requereix, sempre que no es desenvolupen programes, que la persona titular complisca  entre altres,  amb la condició de transmetre a l'administració el sòl dotacional precís per a urbanitzar i així dotar a la parcel·la de la condició de solar.
Qui ho pot presentar
La persona interessada, siga titular o no de l'immoble on es pretenen efectuar les cessions, directament o a través de representant, junt amb l'imprés d'atorgament de representació degudament emplenat. Estan obligats a tramitar telemàticament les seues sol•licituds: Estaran obligats a tramitar amb certificat electrònic els següents subjectes (art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques): - Les persones jurídiques. - Les entitats sense personalitat jurídica (associacions, comunitats de propietaris, etc.). - Les persones que exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col•legiació obligatòria. Les persones físiques podran triar si realitzen la tramitació amb certificat electrònic o presencial en l'Oficina d'atenció a la ciutadania situada en la plaça de la Constitució número 10.
Terminis de Presentació
Es pot sol•licitar al llarg de tot l’any.
Presentació
Presentació de l'imprés de sol·licitud, acompanyat de la documentació assenyalada en l'apartat “documentació necessària”. De manera presencial: en l’Oficina d’atenció a la ciutadania (OAC), situada en la plaça de la Constitució, 10. De manera telemàtica: a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Dénia, gestió urbanística, seguint el passos descrits en les “Instruccions per a la presentació telemàtica de sol·licituds en la seu electrònica del M.I. Ajuntament de Dénia”.
Òrgan Gestor
Planejament, Gestió, Rehabilitació i Infraestructures
Termini de resolució
3 mesos
Recursos
Els actes administratius que posen fi a la via administrativa podran ser recorreguts potestativament en reposició davant el mateix òrgan que els haja dictat o ser impugnats directament davant l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu, de conformitat amb el que disposa l'art. 123 de la Llei 39/2015.
Normativa bàsica
-Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. - Decret Legislatiu 1/2021, de 18 de juny d’aprovacio del text refòs de la Llei d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge - Reial decret legislatiu 7/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de Sòl i Rehabilitació Urbana. -Reial decret 1093/1997, de 4 de juliol, pel qual s'aproven les normes complementàries al Reglament per a l'execució per a la llei hipotecària sobre inscripció en el registre de la propietat dels actes de naturalesa urbanística.
Documentació relacionada
03050105 impres_atorgament_representacio

Imprés d'atorgament de representació per a efectuar tràmits amb l'Ajuntament de Dénia

03050105 impreso_otorgamiento_representacion

Impreso de otorgamiento de representación para realizar trámites con el Ayuntamiento de Dénia

233_doc_tra cesion gestion urbanistica A_A

Documentación de cesión urbanística para actuaciones aisladas

344_doc_tra preguntas frecuentes gestion urbanisti

Preguntas frecuentes sobre gestión urbanística para actuaciones aisladas - Cesiones

345_doc_tra gestion urbanistica A_A

Documentación solicitud gestión urbanística para actuaciones aisladas -Cesiones

370_3 Gestio urbanistica actuacio aillada

Imprés de sol·licitud de gestió urbanística d'actuació aïllada

370_3_c Gestion urbanistica actuacion aislada

Impreso de Solicitud de Gestión Urbanística para actuación aislada - Cesiones

403_1 Annex cessio dotacional A_A

Imprés Annex cessió dotacional A_A

403_1_c Anexo cesion dotacional A_A

Impreso de Anexo cesión dotacional para actuaciones aisladas

Nivell d'identificació del sol·licitant
Documents a Presentar
Documentación requerida
Escritura de propiedad de la finca
Solicitud de Gestión Urbanística para actuaciones aisladas (Cesiones,..)
Impreso de Solicitud de Gestión Urbanística para actuaciones aisladas (Cesiones,..)
GML Cesión
GML Cesión. Ficheros GML sistema de referencia ETRS 89 – Huso 31
GML Parcela neta
GML Parcela neta. Ficheros GML sistema de referencia ETRS 89 – Huso 31
GML Parcela bruta
GML Parcela bruta. Ficheros GML sistema de referencia ETRS 89 – Huso 31
Nota simple actualizada del Registro de la propiedad de la finca
Copia simple de la escritura de cesión
Copia Autorizada por el Notario de la escritura de cesión o Certificado literal registral del Registro de la Propiedad
Levantamiento topográfico
Levantamiento topográfico actualizado de la/s finca/s georreferenciada/s
Fotocopia documento acreditativo de identidad
Fotocopia del documento que acredite la identidad de la persona interesada: DNI, NIE, NIF, Pasaporte…
Acreditación de Representación
En el caso de representación del solicitante (otro particular, un técnico, etc), deberá acreditarse la representación en los términos indicados en la Ley 39/2015.
Solicitud Anexo cesión dotacional
Impreso de solicitud Anexo cesión dotacional
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Tramitació Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Política de cookies
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Dénia
  • Plaça de la Constitució, 10 · 03700 Dénia
  • 965 780 100
  • oac@ayto-denia.es
  • www.denia.es