Portal Web
CAValencià ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Sessions de Junta de Govern Local
    • Sessions de Ple
    • Perfil de contractant
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de consulta de documents a arxiu
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Pagament electrònic

Informes urbanístics de planejament

Descripció
Informes urbanístics de planejament
Finalitat
Existeix una única sol·licitud d'informació urbanística que engloba els següents tipus d'informació, i la persona interessada haurà de marcar la casella objecte de la seua sol·licitud:  Informe urbanístic: Consulta urbanística sobre el règim urbanístic aplicable a l'immoble objecte de sol·licitud, s’hi inclourà la fitxa de zona i afeccions. Certificat urbanístic: Consulta urbanística sobre el règim urbanístic aplicable a l'immoble objecte de sol·licitud, s’hi inclourà la fitxa de zona i afeccions, emés pel secretari municipal. Informe de no infracció: Informació sobre falta de constància de possibles actuacions administratives de disciplina urbanística municipal sobre l'immoble objecte de sol·licitud. Certificat de no infracció: Informació sobre falta de constància de possibles actuacions administratives de disciplina urbanística municipal sobre l'immoble objecte de sol·licitud, emés pel secretari municipal. Certificat a efectes registrals: És emés pel secretari municipal, sobre la inexistència d'expedients de disciplina urbanística de la finca, edificació o instal·lació corresponent o el transcurs dels terminis d'adopció de mesures de restabliment de la legalitat urbanística que impliquen la seua demolició, i que l'immoble respectiu no té caràcter demanial ni està emplaçat en sòl descrit com a tal, ni està afectat per servituds d'ús públic general, ni sobre sòl dotacional o classificat com a sòl no urbanitzable protegit ni inclòs en el patrimoni cultural, a l'efecte del previst en els articles 28.4 del Text Refós de la Llei de Sòl 7/2015 de 30 d'octubre i 255.6 del Text refòs de la Llei d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge, aprovada per Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny. Certificat de càrregues urbanístiques: És emés pel secretari municipal, sobre condicions de gestió i execució del planejament respecte a l'immoble en qüestió (condició de solar). OBSERVACIONS: Aquest certificat no inclou condicions d'evacuació d'aigües residuals, s’hauran de consultar amb el Departament de Medi Ambient (punts de connexió a la xarxa de clavegueram, condicions depuradores d'aigües residuals, etc.). En cas d'edificació existent, el certificat farà referència a la possible constància d'actuacions administratives de disciplina urbanística sobre l'immoble. Informe d'alineacions a vial públic: Amb la finalitat de comprovar i donar validesa a l'alineació de vial públic marcada en el plànol que s'adjunte a la sol·licitud.
Qui ho pot presentar
La persona interessada, siga titular o no de l'immoble on es pretenen fer les obres, directament o a través de representant, adjuntant l'imprés d'atorgament de representació degudament emplenat. Estan obligats a tramitar telemàticament les seues sol•licituds: Estaran obligats a tramitar amb certificat electrònic els següents subjectes (art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques): - Les persones jurídiques. - Les entitats sense personalitat jurídica (associacions, comunitats de propietaris, etc.). - Les persones que exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col•legiació obligatòria. Les persones físiques podran triar si realitzen la tramitació amb certificat electrònic o presencial en l'Oficina d'atenció a la ciutadania situada en la plaça de la Constitució número 10.
Terminis de Presentació
Es pot sol•licitar al llarg de tot l’any.
Presentació
Presentació de l'imprés de sol·licitud, acompanyat de la documentació assenyalada en l'apartat “documentació necessària” i pagament de la taxa. De manera presencial: en l’Oficina d’atenció a la ciutadania (OAC), situada en la plaça de la Constitució, 10. De manera telemàtica: a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Dénia informació urbanística, seguint els passos descrits en les “Instruccions per a la presentació telemàtica de sol·licituds en la seu electrònica del M.I. Ajuntament de Dénia”.
Òrgan Gestor
Planejament, Gestió, Rehabilitació i Infraestructures
Termini de resolució
3 mesos
Efecte del silenci Administratiu
Estimatori
Recursos
No procedeix
Normativa bàsica
- Llei 39/2105, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. - Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, d’aprovacio del text refós de la Llei d’Ordenacio del territori, urbanisme i paisatge. - Reial decret legislatiu 7/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de Sòl i Rehabilitació Urbana.
Pagament de taxes
Segons Ordenança fiscal: Informes 30 € i Certificats 60 €.
Informació Addicional
Per cada tipus d'informació marcada en la sol·licitud, exemple si se sol·licita un informe i un certificat, han d'abonar-se dues taxes, cadascuna per l'import corresponent. Així mateix, en cas de sol·licitar informació sobre diverses parcel·les cadastrals en una única sol·licitud haurà d'abonar-se una taxa per cada parcel·la.
Documentació relacionada
0305010702 impres_atorgament_representacio

Impres d'atorgament de representació per a efectuar tràmits amb l'ajuntament de Dénia

0305010702 impreso_otorgamiento_representacion

Impreso otorgamiento representación para efectuar trámites con el Ayuntamiento de Dénia

275_1 Informacio Urbanistica

Imprés de sol·licitud d'informació urbanística: Informe urbanístic, Certificat urbanístic, Informe de no infracció, …

275_1_c Informacion Urbanistica

Impreso de solicitud de información urbanística: Informe urbanístico, Certificado urbanístico, Informe de no infracción, …

342_doc_tra Informacio Urbanistica

Documentación Información Urbanística

515_doc_tra preg_freq_Informacio Urbanistica

Preguntas frecuentes sobre Información Urbanística: Informe urbanístico, Certificado urbanístico, Informe de no infracción, …

Nivell d'identificació del sol·licitant
Documents a Presentar
Documentación requerida
275_1_c Informacion Urbanistica
Impreso de solicitud de información urbanística: Informe urbanístico, Certificado urbanístico, Informe de no infracción, Certificado de no infracción, Certificado a efectos registrales, Certificado de cargas urbanísticas e Informe de alineaciones a vial
Certificado Técnico de Antigüedad de la edificación, instalación u obras objeto de declaración, para solicitud de certificados a efectos registrales
Certificado Técnico de Antigüedad de la edificación, instalación u obras objeto de declaración, visado por el Colegio Oficial respectivo o acompañado de declaración responsable del Técnico competente en impreso oficial para presentación de documentación t
Levantamiento topográfico actualizado de la/s finca/s georreferenciada/s, para solicitud de informe de alineaciones
Levantamiento topográfico actualizado de la/s finca/s georreferenciada/s (incluyendo listado de coordenadas de sus vértices según sistema de referencia ETRS 89 U.T.M. – Huso 31), en formato PDF (con indicación de la escala) y en formato GML, firmado por t
Nota simple registral original actualizada, para informe de alineaciones
Justificante del pago de la tasa
Justificante del pago previo de la tasa prevista en la ordenanza fiscal del año en curso
Plano de emplazamiento del planeamiento municipal vigente
Plano de emplazamiento del planeamiento municipal vigente (puede obtenerse en las dependencias del Departamento de Urbanismo)
Referencia Catastral
Referencia Catastral (acreditada con un documento que puede obtenerse mediante acceso a la Sede Virtual del Catastro www.sedecatastro.gob.es)
Acreditación de Representación
En el caso de representación del solicitante (otro particular, un técnico, etc), deberá acreditarse la representación en los términos indicados en la Ley 39/2015.
Fotocopia documento acreditativo de identidad
Fotocopia del documento que acredite la identidad de la persona interesada: DNI, NIE, NIF, Pasaporte…
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Tramitació Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Política de cookies
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Dénia
  • Plaça de la Constitució, 10 · 03700 Dénia
  • 965 780 100
  • oac@ayto-denia.es
  • www.denia.es