Portal Web
CAValencià ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Sessions de Junta de Govern Local
    • Sessions de Ple
    • Perfil de contractant
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de consulta de documents a arxiu
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Pagament electrònic

Participació dels ciutadans en el procediment d'elaboració de normes

Descripció
La participació ciutadana en el procediment d'elaboració de normes, en els supòsits que corresponga, tindrà lloc en dues fases: I Consulta pública prèvia Té per objecte recaptar, durant 20 dies hàbils, l'opinió de la ciutadania, organitzacions i associacions, amb caràcter previ a l'elaboració d'un projecte normatiu, en relació amb: 1. Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa. 2. La necessitat i oportunitat de la seua aprovació. 3. Els objectius de la norma. 4. Les possibles solucions alternatives reguladores i no reguladores. II Informació pública i audiència als interessats. Una vegada aprovada inicialment la disposició normativa pel Ple, s'obrirà un període de 30 dies hàbils d'informació pública i audiència als interessats per a la presentació de reclamacions i suggeriments
Finalitat
Presentació d'opinions amb caràcter previ a l'elaboració d'un projecte normatiu i presentació de reclamacions i suggeriments una vegada aprovada inicialment la disposició normativa.
Qui ho pot presentar
Ciutadans, organitzacions i associacions
Terminis de Presentació
Durant tot l'any, sempre que es trobe obert el corresponent tràmit
Presentació
A. Consulta pública 1. A través de l'adreça electrònica transparencia@ayto-denia.es 2. Enviant un missatge a través del menú contacte del portal de la transparència 3. Emplenant el corresponent formulari i registrant-lo de manera presencial o telemàtica (en este supòsit serà necessari disposar d'un certificat electrònic). B. Informació pública i audiència Serà necessari emplenar el corresponent formulari i registrar-lo de manera presencial o telemàtica.
Òrgan Gestor
Secretaria
Termini de resolució
No té termini
Efecte del silenci Administratiu
Estimatori
Recursos
No procedeix
Normativa bàsica
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques - Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local - Reglament Orgànic Municipal de l'ajuntament de Dénia
Pagament de taxes
Tràmit gratuït
Documentació relacionada
Impreso de solicitud

Impreso de solicitud a cumplimentar por el interesado

Imprés de sol·licitud

Imprés de sol·licitud a emplenar per l'interessat

Nivell d'identificació del sol·licitant
Documents a Presentar
Documentación requerida
Imprés de sol·licitud
Imprés de sol·licitud a emplenar per l'interessat
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Tramitació Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Política de cookies
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Dénia
  • Plaça de la Constitució, 10 · 03700 Dénia
  • 965 780 100
  • oac@ayto-denia.es
  • www.denia.es