Portal Web
CAValencià ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Sessions de Junta de Govern Local
    • Sessions de Ple
    • Perfil de contractant
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de consulta de documents a arxiu
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Pagament electrònic

Llicència de parcel.lació, segregació o declaració de no necessitat

Descripció
Llicència de parcel.lació, segregació  o declaración de no necessitat
Finalitat
Obtindre l'autorització urbanística per a la parcel.lació, segregació  o declaració de no necessitat d'una parcel.la o terreny.
Qui ho pot presentar
Persones físiques (particulars), persones jurídiques privades (empreses, societats, associacions, entitats) i comunitats de béns propietaris o promotors de les obres.

La persona interessada podrà sol·licitar-ho directament o a través de representant, adjuntant l'imprés d'atorgament de representació degudament emplenat.

Estan obligats a tramitar telemàticament les seues sol·licituds amb certificat electrònic els següents subjectes (Art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques):

-              Les persones jurídiques.

-              Les entitats sense personalitat jurídica.

-              Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria.

Les persones físiques podran triar si realitzen la tramitació amb certificat electrònic o presencial.
Presentació
- De manera telemàtica: a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Dénia.

- De manera presencial: en l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), situada en la Plaça de la Constitució, 10.

Així com en els termes establits en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, segons el cas.
Òrgan Gestor
Control Urbanistic i Serveis Generals
Termini de resolució
El termini màxim de resolució és d’ un mes, sempre que s'haja presentat la documentació completa en els registres oficials. (Art. 240.1 del Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, TR LOTUP).
Efecte del silenci Administratiu
Desestimatori
Recursos
Les resolucions seran susceptibles de Recurs Potestatiu de Reposició en el termini d'1 mes o directament Recurs contenciós administratiu en el termini de 2 mesos, des de la notificació.
Normativa bàsica
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Text Refós la Llei d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge de la Comunitat Valenciana, aprovat per Reial decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, (TRLOTUP)
Reial decret legislatiu 7/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de Sòl i Rehabilitació Urbana.
Pagament de taxes
Segons ordenança fiscal: Llicència de parcel·lació o la seua declaració de no necessitat, generaran una quota de 23,00 €. per cadascuna de les finques resultants, amb un mínim de 116,00 €, independentment del tipus de sòl al qual es referisca.
Informació Addicional
*L'autorització de la parcel.lació, segregació o declaració de la seua no necessitat, no eximix de la necessària comunicació al Cadastre i de les obligacions tributàries que incumbixen l'obligat conforme a la normativa d'aplicació.

* L'alçament topogràfic actualitzat de la finca georeferenciada (incloent llistat de coordenades dels seus vèrtexs segons sistema de referència ETRS 89 O.T.M. – Fus 31), en format PDF (amb indicació de l'escala) i en format GML, firmat per tècnic competent i visat pel Col·legi Oficial corresponent (o acompanyat de declaració responsable per a presentació de documentació tècnica no subjecta a visat obligatori), en el qual consten les preexistències i determinacions de l'ordenació urbanística vigent, així com els següents paràmetres: 
a) Superfície bruta, neta i de cessió de la parcel·la (si és el cas)
b) Límits de la finca representant-se els elements naturals i constructius existents
c) Límits de les finques confrontants
d) Límits de la finca frontal delimitant:                      
d.1.       L'ample del camí actual
d.2.       L'ample del vial previst en el planejament
d.3.       L'ample resultant després de la cessió, en el seu cas
Documentació relacionada
1. Impreso de Licencia de parcelación

Impreso de Licencia de parcelación, segregación o declaración de innecesariedad

2. Impreso declaración responsable del técnico

Impreso declaración responsable del técnico

3. Poder de representación

Impreso de otorgamiento de representación para realizar trámites con el Ayuntamiento de Dénia

Nivell d'identificació del sol·licitant
Documents a Presentar
Documentació/Documentación requerida
Imprés de Llicència de parcel·lació
Imprés de Llicència de parcel·lació, segregació o declaració de no necessitat (cal descarregar-ho i emplenar-ho prèviament)
Justificant d’abonament de les taxes
Projecte tècnic o memoria tècnica redactada per tècnic competent
Declaració responsable del tècnic
Document de declaració responsable del tècnic en pdf signada (cal descarrega-ho previament)
Nota simple registral actualitzada
Nota simple registral actualitzada o Certificació literal registral del Registre de la propietat de les finques matrius.
Alçament topogràfic actualitzat de la finca matriu
Alçament topogràfic actualitzat de la finca georeferenciada (incloent llistat de coordenades dels seus vèrtexs segons sistema de referència ETRS 89 O.T.M. – Fus 31), en format PDF (amb indicació de l'escala), firmat per tècnic competent i visat
Fitxers GMLs finques matrius
GMLs estat actual Fitxers GML sistema de referència *ETRS 89 – Fus 31
Arxius GMLs estat proposat
Fitxers GMLs estat proposat sistema de referència *ETRS 89 – Fus 31
Informes i Autoritzacions administratives prèvies
Informes i Autoritzacions administratives prèvies d'altres Administracions Públiques i Organismes(p.e. certificat de regadíu o secà en sòl rural).
Altres documents addicionals
Altres documents addicionals que considere necessaris sempre que no apareguen en el llistat anterior
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Tramitació Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Política de cookies
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Dénia
  • Plaça de la Constitució, 10 · 03700 Dénia
  • 965 780 100
  • oac@ayto-denia.es
  • www.denia.es