Portal Web
CAValencià ESCastellano
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Dades personals
    • Dades del padró d'habitants
    • Anotacions en el registre
    • Expedients
    • Bústia de notificacions electròniques
    • Portafirmes
    • Documents
  • Publicacions Oficials
    • Oferta pública d'ocupació
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Ordenances municipals
    • Sessions de Junta de Govern Local
    • Sessions de Ple
    • Perfil de contractant
  • Tràmits
    • Catàleg de tràmits
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Presentació de documentació a expedients en tràmit
    • Sol·licitud de consulta de documents a arxiu
    • Oficines d'assistència de registre
    • Validació de documents
    • Pagament electrònic

Informe municipal de no Infracció Urbanística

Descripció
Informe municipal de no Infracció Urbanística
Finalitat
Informe de no infracció: Informació sobre falta de constància de possibles actuacions administratives de disciplina urbanística municipal sobre l'immoble objecte de sol·licitud. Certificat de no infracció: Informació sobre falta de constància de possibles actuacions administratives de disciplina urbanística municipal sobre l'immoble objecte de sol·licitud, emés pel secretari municipal.
Qui ho pot presentar

La persona interessada, siga titular o no de l'immoble on es pretenen les obres, directament o a través de representant, adjuntant l'imprés d'atorgament de representació degudament emplenat.

Estan obligats a tramitar telemàticament les seues sol·licituds amb certificat electrònic els següents subjectes (Art. 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques):

-              Les persones jurídiques.

-              Les entitats sense personalitat jurídica.

-              Els qui exercisquen una activitat professional per a la qual es requerisca col·legiació obligatòria.

Les persones físiques podran triar si realitzen la tramitació amb certificat electrònic o presencial.
Presentació
- De manera telemàtica: a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Dénia.

- De manera presencial: en l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), situada en la Plaça de la Constitució, 10.

Així com en els termes establits en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, segons el cas. Amb posterioritat a la presentació s'efectuaran les comprovacions tècniques oportunes per part dels servicis municipals.
Òrgan Gestor
Control Urbanístic i Serveis Generals
Termini de resolució
3 mesos
Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Normativa bàsica
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

- Decret legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Ordenació del Territori, Urbanisme i Paisatge (TRLOTUP)

- Reial decret legislatiu 7/2015 de 30 d'Octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei del Sòl i Rehabilitació Urbana.
Pagament de taxes
Segons Ordenança fiscal: Informes 30 € i Certificats 60 €.
Informació Addicional
És molt important aportar tota la documentació requerida per a poder obtindre l'informe sol·licitat en termini i evitar dilatacions del procediment derivades de requeriments de deficiències de la sol·licitud que desvirtuen la finalitat d'agilitació administrativa d'este tràmit.

En cas de sol·licitar informació sobre diverses parcel·les cadastrals en una única sol·licitud haurà d'abonar-se una taxa per cada parcel·la.

Més informació en Control urbanístic i Serveis Generals
Documentació relacionada
1. Solicitud informe no infracción urbanístic

Impreso solicitud informe no infracción urbanística (bilingüe)

Poder de representación

Impreso de otorgamiento de representación para realizar trámites con el Ayuntamiento de Dénia (bilingüe)

Nivell d'identificació del sol·licitant
Documents a Presentar
Documentació / Documentación requerida
Imprés sol.licitud Informe Municipal no infracció
Imprés de Sol.licitud Informe municipal no infracció urbanística amb totes les dades (cal descarregar-lo previament)
Justificant d’abonament de les taxes
Justificant d’abonament de les taxes i autoliquidació. Cal fer el pagament abans i guardar amb pdf l’autoliquidació i el pagament.
Plànol de situació
Plànol de situació referit al Cadastre (consulta descriptiva i gràfica), a la llista de carrers o al planejament municipal assenyalant la ubicació de l'immoble.
Altres documents addicionals
Altres documents addicionals. Ací pot adjuntar altres documents que considere necessaris sempre que no apareguen en el llistat anterior
  • Tramitació Registre Electrònic
  • Tramitació Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
    • Actuacions administratives automatitzades
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Política de cookies
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda de la Seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament de Dénia
  • Plaça de la Constitució, 10 · 03700 Dénia
  • 965 780 100
  • oac@ayto-denia.es
  • www.denia.es