Tornar Imprimir

Problemes en la Seu electrònica (FAQs)

Problemes generals

¿Quins són els requisits i recomanacions tècniques?

Consulte els requisits i recomanacions tècniques des d'ací.

¡Tinc problemes amb "Firefox y Autofirm@!"

¿Error al firmar un documento aportado?

Si en aportar un document i signar-lo, usant el clint d'autofirm@ que tenim instal·lat, obtenim un missatge com aquest:

"Error al conectar con el componente de Autofirma. Puede descargalo en el siguiente enlace: Descargar autofirma."

Se soluciona important el certificat d'autofirma root que està a C:\Program Files\AutoFirma\AutoFirma\AutoFirma_ROOT.cer al Firefox, a Autoritats de Firefox. Això és una cosa que pot passar amb les últimes versions del Firefox

¡Tinc problemes amb el "Registre electrònic"!

¿Existeix alguna limitació en la grandària dels arxius a pujar?

Existeix una limitació de 12 MB en la grandària dels fitxers que es vol pujar a través del Registre electrònic.

Restriccions en el nom dels fitxers

Eviti els següents caràcters:

  • Accents
  • Parèntesi
  • Codis ASCII

Recomanem noms curts i simples (exemple: document 1, document 2, ...)

Problemes en signar un document o signar la sol·licitud

En signar un document o el formulari de la sol·licitud apareix el missatge "No s'ha pogut establir la connexió amb AutoFirma

Això és perquè no té instal·lada l'aplicació de Autofirma. Faça clic ací per a descarregar-se l'aplicació.

En signar un document o el formulari de sol·licitud apareix el missatge "Error intern del servidor"

Comproveu que no intenteu adjuntar un document protegit o bloquejat que no estigui signat electrònicament. Aquest tipus de documents no està permès perquè no és possible realitzar posteriorment la seva signatura electrònica.





En signar un document apareix el missatge "S'ha perdut la connexió amb l'aplicació @firma"

Si utilitza Internet Explorer 11 (IE11) ha de desmarcar l'opció "Habilitar Manera protegida", en "Opcions d'Internet -> Seguretat" i reiniciar el navegador perquè els canvis facin efecte.

Per a saber més sobre com utilitzar aquest servei faça clic ací.

¿Quins tipus de documents es poden pujar?

Dins de cada sol·licitud, a l'hora de pujar un fitxer, s'especifiquen els formats admesos.

No obstant això es recomana el pujar el document en format PDF.

¡Tinc problemes amb "Windows i Firefox"

¿Tinc instal·lades les claus públiques?

Firefox disposa d'un magatzem de certificats diferent al d'Internet Explorer i Chrome. És per això, que tant el certificat que es vulgui utilitzar com les claus públiques del mateix hauran d'estar instal·lades en el magatzem de claus de Firefox.